Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”
Dofinansowanie będzie można otrzymać na sprzęt komputerowy , ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego; usługę zapewniającą dostęp do Internetu
Uprzejmie informuję, że Gmina Zabłudów planuje przystąpić do konkursu grantowego pn. „Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”.
Dofinansowanie będzie można otrzymać na:
- sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami (w przypadku zakupu komputera powyżej 3,5 tys. zł oraz tabletu powyżej 1,5 tys. zł niezbędne będzie uzasadnienie przez Wnioskodawcę wysokości kosztów zakupów takiego sprzętu);
- ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego;
- usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do internetu.
Beneficjenci projektu
Ostatecznymi beneficjentami projektu są dzieci z rodzin popegeerowskich zamieszkujący na terenie gminy Zabłudów, których członek rodziny (w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekun prawny) pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej (PPGR)
Wymagania jakie należy spełnić ubiegając się o dofinansowanie
Wnioskodawcą będzie Gmina Zabłudów, zaś rodzice/opiekunowie prawni oraz osoby pełnoletnie wyrażające chęć skorzystania z dofinansowana zobowiązane są do przedłożenia następujących dokumentów:
- oświadczenia, które będzie podstawą do umożliwienia złożenia wniosku przez Gminę Zabłudów,
- zgody na przetwarzanie danych,
- informacji o sprzęcie i usługach.
W celu poprawnej weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniu należy do oświadczenia dołączyć dokument umożliwiający potwierdzenie zatrudnienia w danym PPGR członka rodziny.
Termin i miejsce złożenia oświadczenia.
Oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego wraz z załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 października 2021 roku do Urzędu Miejskiego w Zabłudowie w sekretariacie urzędu czynnym w dni robocze od godz. 7.00 do godz. 15.00 lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Zabłudowie, ul. Rynek 8, 16 – 060 Zabłudów (datą złożenia jest data wpływu do Urzędu).
Inne informacje.
UWAGA! Spełnienie warunków programu i terminowe złożenie prawidłowo wypełnionych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia.
Sprzęt komputerowy zostanie zakupiony i przekazany Beneficjentom ostatecznym jedynie w przypadku otrzymania przez gminę dofinansowania na ten cel.
Szczegółowych informacji o Programie udziela pracownik Urzędu Miejskiego w Zabłudowie pok. nr 113, nr telefonu 85 7188 100 w 45
Informacje są dostępne także na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Tekst: Agnieszka Romanowska
Redakcja Joanna Jakoniuk
czwartek, 21 listopada 2024
imieniny: Alberta, Janusza, Konrada