Punkt konsultacyjno-informacyjny programu „Czyste Powietrze”

Informacja o programie i konsultacjach w sprawie przygotowania wniosku.

Ilustracja do artykułu załącznik graficzny - czyste powietrze.PNG

Kontakt

Punkt konsultacyjny mieści się w Urzędzie Miejskim w Zabłudowie, ul. Rynek 8 i jest czynny od poniedziałku do piątku – w godz. 09:00 – 12:00 w pokoju nr. 114.

W celu zapisu na konsultacje indywidualne, bądź w celu uzyskania pomocy w wypełnieniu wniosku należy dzwonić pod numer telefonu: 85 7188-100 wew. 33.

Dokumenty do konsultacji

Na szczegółowe konsultacje, mające na celu pomoc w wypełnieniu wniosku o dofinansowanie, należy zabrać ze sobą następujące dokumenty i informacje:

  • dane właściciela nieruchomości  i współwłaścicieli (o ile występują) m. in.: pesel, nr telefonu, adres zamieszkania;
  • dowód osobisty Wnioskodawcy – w przypadku pozostawiania w związku małżeńskim należy również przedstawić dane współmałżonka: imię i nazwisko, PESEL i adres zamieszania;
  • nr księgi wieczystej oraz nr działki, na której znajduje się budynek;
  • rok wystąpienia o zgodę na budowę/ rok zgłoszenia budowy;
  • powierzchnia całkowita budynku;
  • akt własności lokalu lub budynku;
  • dochód wnioskodawcy wraz ze wskazaniem podstawy;
  • zakres planowanej inwestycji;
  • powierzchnia użytkowa przeznaczona na działalność gospodarczą (o ile jest prowadzona w budynku);
  • powierzchnia przegród ścian, stropów (w przypadku wniosku o ich docieplenie);
  • powierzchnia stolarki okiennej i drzwiowej (w przypadku wniosku o ich wymianę).

Zachęcamy do korzystania z punktu!

Szczegółowe informacje na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” oraz Portal Beneficjenta dostępne są na stronie: https://portal.wfosigw.bialystok.pl/

Założenie konta na portalu beneficjenta jest pierwszym i najważniejszym krokiem w procedurze aplikowania o dofinansowanie.

 

Tekst: Małgorzata Leonik
Redakcja: Joanna Jakoniuk

czwartek, 21 listopada 2024

imieniny: Alberta, Janusza, Konrada

Powrót na początek strony