Punkt konsultacyjno-informacyjny programu „Czyste Powietrze”
Informacja o programie i konsultacjach w sprawie przygotowania wniosku.
Kontakt
Punkt konsultacyjny mieści się w Urzędzie Miejskim w Zabłudowie, ul. Rynek 8 i jest czynny od poniedziałku do piątku – w godz. 09:00 – 12:00 w pokoju nr. 114.
W celu zapisu na konsultacje indywidualne, bądź w celu uzyskania pomocy w wypełnieniu wniosku należy dzwonić pod numer telefonu: 85 7188-100 wew. 33.
Dokumenty do konsultacji
Na szczegółowe konsultacje, mające na celu pomoc w wypełnieniu wniosku o dofinansowanie, należy zabrać ze sobą następujące dokumenty i informacje:
- dane właściciela nieruchomości i współwłaścicieli (o ile występują) m. in.: pesel, nr telefonu, adres zamieszkania;
- dowód osobisty Wnioskodawcy – w przypadku pozostawiania w związku małżeńskim należy również przedstawić dane współmałżonka: imię i nazwisko, PESEL i adres zamieszania;
- nr księgi wieczystej oraz nr działki, na której znajduje się budynek;
- rok wystąpienia o zgodę na budowę/ rok zgłoszenia budowy;
- powierzchnia całkowita budynku;
- akt własności lokalu lub budynku;
- dochód wnioskodawcy wraz ze wskazaniem podstawy;
- zakres planowanej inwestycji;
- powierzchnia użytkowa przeznaczona na działalność gospodarczą (o ile jest prowadzona w budynku);
- powierzchnia przegród ścian, stropów (w przypadku wniosku o ich docieplenie);
- powierzchnia stolarki okiennej i drzwiowej (w przypadku wniosku o ich wymianę).
Zachęcamy do korzystania z punktu!
Szczegółowe informacje na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” oraz Portal Beneficjenta dostępne są na stronie: https://portal.wfosigw.bialystok.pl/
Założenie konta na portalu beneficjenta jest pierwszym i najważniejszym krokiem w procedurze aplikowania o dofinansowanie.
Tekst: Małgorzata Leonik
Redakcja: Joanna Jakoniuk
czwartek, 21 listopada 2024
imieniny: Alberta, Janusza, Konrada